F.A.Q
Częste pytania
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zamawiane na Neess.pl były odpowiednio zabezpieczone przez wysłaniem. Jeśli doszło do uszkodzenia przesyłki w transporcie można złożyć reklamację korzystając z zakładki - Zwroty, wymiany reklamacje lub zwrócić uszkodzony produkt.
Produkty kupione w sklepie internetowym mogą zostać wymienione lub zwrócone bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkty należy zwrócić w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta na adres e-mail sklep@neess.pl lub pod numerem telefonu +48 017 864 19 84.
O przekazaniu zamówienia do realizacji zostaniesz poinformowany mailowo. Złożone zamówienie z płatnością przy odbiorze zostaje wysłane od razu, natomiast przy wyborze płatności przelewem realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu płatności.
Spokojnie! W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny +48 017 864 19 84 lub mailowy sklep@neess.pl z obsługą klienta.
Tak, zamówienie w sklepie internetowym Neess.pl można złożyć bez rejestracji. Zachęcamy do składania zamówień po rejestracji, dzięki temu możliwe jest sprawdzenie historii zamówień, śledzenie nadanych paczek czy zarządzanie kontem.
Paczkomaty 24/7
Punkty i automaty DHL POP
Kurier DHL
Kurier DHL - płatność przy odbiorze
ORLEN Paczka - płatność przy odbiorze
ORLEN Paczka
Odbiór osobisty ul. Krakowska 154, 35-111 Rzeszów
- Zapłać przez Przelewy24
- P24NOW - zapłać nawet za 54 dni lub na raty
- Zapłać gotówką przy odbiorze
Zamówienia składane w sklepie internetowym Neess.pl można odebrać osobiście pod adresem siedziby firmy: ul.Krakowska 154, 35-111 Rzeszów w godzinach od 8:00 do 16:00.