Zwrot zakupionego towaru

Produkty kupione w sklepie internetowym mogą zostać wymienione lub zwrócone bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkty zwrócić należy w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.

Jak to zrobić?

  1. Zgłoś chęć zwrotu zakupionego towaru na adres: reklamacje@donegal.com.pl
  2. Wypełnij formularz zwrotu: pobierz formularz zwrotu
  3. Przygotuj produkt do zwrotu. Zapakuj go tak, by nie został uszkodzony podczas transportu. Dołącz do wysyłki formularz zwrotu.
  4. Zwrot należności za towar zostanie wypłacony na wskazane w formularzu konto bankowe po sprawdzeniu odesłanego produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
  5. Przesyłkę wyślij na poniższy adres:

Donegal sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów

Koszty wysyłki zwracanych produktów pokrywa klient.

Reklamacja zakupionego towaru

Akcesoria marki Donegal posiadają 2-letnią gwarancję. Jeżeli zakupiony produkt posiada wadę lub jest uszkodzony może zostać reklamowany.

Jak to zrobić?

  1. Zgłoś reklamację danego produktu na adres: reklamacje@donegal.com.pl
  2. Wypełnij formularz reklamacyjny: pobierz formularz reklamacyjny
  3. Przygotuj produkt do wysyłki. Zapakuj go tak, by nie został uszkodzony podczas transportu. Dołącz do wysyłki formularz reklamacyjny.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
  5. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Donegal pokrywa w całości udokumentowane koszty poniesione przez klienta.
  6. Przesyłkę wyślij na poniższy adres:

Donegal sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów

Loading...