Zwrot zakupionego towaru
Produkty kupione w sklepie internetowym mogą zostać wymienione lub zwrócone bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkty zwrócić należy w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
Jak to zrobić?
- Zgłoś chęć zwrotu zakupionego towaru na adres: reklamacje@donegal.com.pl
- Wypełnij formularz zwrotu: pobierz formularz zwrotu
- Przygotuj produkt do zwrotu. Zapakuj go tak, by nie został uszkodzony podczas transportu. Dołącz do wysyłki formularz zwrotu.
- Zwrot należności za towar zostanie wypłacony na wskazane w formularzu konto bankowe po sprawdzeniu odesłanego produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
- Przesyłkę wyślij na poniższy adres:
Donegal sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów
Koszty wysyłki zwracanych produktów pokrywa klient.
Reklamacja zakupionego towaru
Akcesoria marki Donegal posiadają 2-letnią gwarancję. Jeżeli zakupiony produkt posiada wadę lub jest uszkodzony może zostać reklamowany.
Jak to zrobić?
- Zgłoś reklamację danego produktu na adres: reklamacje@donegal.com.pl
- Wypełnij formularz reklamacyjny: pobierz formularz reklamacyjny
- Przygotuj produkt do wysyłki. Zapakuj go tak, by nie został uszkodzony podczas transportu. Dołącz do wysyłki formularz reklamacyjny.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Donegal pokrywa w całości udokumentowane koszty poniesione przez klienta.
- Przesyłkę wyślij na poniższy adres:
Donegal sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów